05/02/2021

Primarul Bogdan Loghin acuză acțiuni de „sabotaj”

Scris de Unknown

05/02/2021


În emisiunea Față în Față, realizată de Marius Cocoș la Radio VIVA, primarul municipiului Rădăuți, Bogdan Loghin, vorbește despre „sabotajul” pus la cale de managerul Spitalului Municipal și de către fostul primar Nistor Tatar, care ar fi în spatele tuturor acțiunilor SC Servicii Comunale.

MC: AM văzut că refuzaţi să daţi autorizaţie pentru noul spital de boli infecțioase din Rădăuţi. Ce se întâmplă?

BL: Foarte bine că nu am dat acea autorizaţie, pentru că făceam o foarte mare greşeală. În urma discuţiei pe care am avut-o astăzi (n.r. – miercuri, 3 februarie) cu medicii de la Spitalul Municipal Rădăuţi, am ajuns la concluzia că proiectul acelui spital nu rezolva, practic, prea multe lucruri sau nu rezolva în totalitate problema spitalului vechi de la Rădăuţi.

Cu această ocazie, îmi cer eu scuze faţă de domnul Mandachi, pentru că a fost indus în eroare de directorul Traian Andronachi şi de primarul din acea vreme, pentru faptul că nu i s-a arătat situaţia exact aşa cum este. Adică dacă i se spunea, probabil, că necesităţile sunt mult mai mari şi să facem un proiect complex care să rezolve cu adevărat această problemă în municipiul Rădăuţi, cu siguranţă că domnul Mandachi încerca să rezolve problema. Eu, în continuare, aştept să vină la Rădăuţi să avem o discuţie, pentru că proiectul care urmează a fi făcut, pentru a fi cu adevărat util, trebuie, în primul rând, făcut lângă spitalul nou, nu la spitalul vechi, pentru a putea beneficia de toate echipamentele şi specializările medicilor.

În al doilea rând, este vorba despre partea economică, pentru că se pierdeau multe fonduri cu plimbatul între spitale.

Deci, spitalul va trebui să fie mult mai mare. Dacă, la început, era la vreo 700 de mp, ar trebui să fie undeva la 3.000 de mp. Să aibă 2 etaje plus mansardă pentru vestiare ş.a.m.d. Ca să nu mai spun de faptul că, prin noile normative, spitalele trebuie să se bucure de un spaţiu generos, pentru că nu trebuie luat în calcul numai numărul de paturi. Mai trebuie spaţii pentru deşeuri periculoase, camere de gardă ş.a.m.d. Sunt toate trecute în normative.

MC: Aţi fost bolnav de Covid şi aţi fost chiar internat în spital. Din câte ştiu, acolo v-au lămurit medicii despre problemele lor.

BL: Exact. Eu credeam, până atunci, că actualul manager a trecut deja de aceste discuţii. Din punctul meu de vedere, asta face parte din rubrica „management defectuos”. Nu aloci bani, nu începi investiţii, până nu cunoşti situaţia totală şi exactă a spitalului. Exact cum se fac studiile de fezabilitate şi alte studii, care dau practic viza de a cheltui într-un fel banii.

În acelaşi timp, faptul că eu, ca primar, am reuşit să atrag în jurul Primăriei fonduri de la anumite firme şi companii pentru acest spital, cred că spune foarte multe.

I-am explicat reprezentantului domnului Mandachi ca, atâta timp cât Primăria poate rezolva anumite probleme – betonul, fierul, o parte din proiectare, săpăturile, demolările, practic gratuit, prin sponsorizări, să cheltuim acei bani strânşi de domnul Mandachi. Acei bani intră foarte bine în lucrările pe care nu le putem acoperi din sponsorizări. De aceea mi-aş dori să vină domnul Mandachi, să putem discuta exact…

Aştept să vină proiectanţii cu o nouă fişă de proiect. Acest proiect trebuie amplasat undeva în spatele spitalului nou, pentru a avea cea mai bună eficacitate. Dar acolo mai sunt unele probleme, în genul relocării unui rezervor de apă, poate şi a instalaţiei de oxigen fără de care spitalul nu poate funcţiona. Deci mai sunt acolo nişte probleme şi în momentul în care vom avea soluţia o vom prezenta. Atunci lucrurile vor fi extrem de clare.

Avem nevoie de ajutorul domnului Mandachi, pentru că, din câte am înţeles din primele discuţii, ar fi nevoie de cam 5 milioane de euro. Nu este o estimare finală.

Şi putem să-i dăm o utilitate foarte mare pentru că s-ar putea face foile de zi în acea locaţie, acest lucru fiind unul mare aducător de bani pentru spital, din câte am înţeles. Deci noi trebuie să optimizăm totul şi să ducem la cel mai înalt nivel, să fie un tot unitar şi să arate bine acel spital.

MC: Chiar astăzi (n.r. – miercuri, 3 februarie) aţi avut o discuţie cu medicii șefi de secții din cadrul Spitalului „Sfinții doctori fără de arginți Cosma și Damian”, pe această temă. Practic, aţi „pecetluit” pornirea acestui proiect?

BL: Da, pentru că sunt foarte mulţi dezinformatori, „influenţăraşi” de zonă, care încearcă întotdeauna să schimbe părerea opiniei publice, că Bogdan Loghin nu vrea, că domnul Mandachi vine cu milionul şi primarul dă cu şutul… şi vreau să rezolv cu această dezinformare.

Am chemat pe toată lumea, pentru că aşa am lucrat întotdeauna. Aduci şi specialiştii, îi aduci pe cei care sunt agrenaţi acolo în primul rând, le asculţi părerile, după care faci proiectul. Am văzut foarte multe proiecte cu lipsuri tocmai din această cauză – se ascultă doar proiectantul şi nu cei care vor lucra acolo.

Îmi iau angajamentul şi în fața dumneavoastră că voi face tot posibilul ca acel spital să fie realizat. În acelaşi timp, voi face tot posibilul să adun în jurul nostru toţi oamenii ca să îl construim. Mi-a spus o doamnă doctor „Când s-a făcut spitalul vechi, în 1879, acesta s-a făcut din fonduri adunate de la oameni”. Şi acum în 2021, ne gândim dacă putem face ceva fără de care, practic, nu funcţionează corespunzător spitalul. Pentru că sunt şi aşa multe lipsuri pe care le vom identifica şi vom încerca să le rezolvăm cât mai repede legal cu putinţă.

MC: Aţi fost „zugrăvit” într-o anumită manieră de unele instituţii media. Care ar fi motivul că s-a ajuns în această situaţie? Sunteţi de nici patru luni primar, iar o lună, după cum spuneam, a fost perioada când aţi suferit de coronavirus. De unde a plecat toată acestă poveste?

BL:  Să ştiţi că tot acest scandal, toată această vâlvă şi tevatură în jurul Primăriei Rădăuţi nu sunt întâmplătoare. Şi vreau să le spun rădăuţenilor că este foarte bine că este aşa. Dacă se aşternea o linişte şi nu se mai ştia nimic, însemna că eu am făcut înţelegeri cu cei care au fost opozanţii mei şi care nu s-au sfiit să-mi trimită invitaţii de a ne întâlni şi a vedea cum putem să rezolvăm lucrurile. 

Din păcate pentru ei, observând zi de zi lucruri grave care s-au întâmplat, nu pot face acest lucru. Pentru că ar însemna să încalc exact dorinţa rădăuţenilor prin care şi-au exprimat votul pe 27 septembrie. Eu încă de atunci am spus despre „exorcizarea administrativă”. Am spus că nu voi face pace cu nimeni – nu că îmi doresc război, dar nu voi cădea la învoială pentru a „pierde” oraşul, pentru că eu sunt reprezentantul lui. De aceea, aceste probleme…

Eu am spus foarte clar, şi la spital şi peste tot: eu nu am venit să schimb pe nimeni. Mai erau zvonuri în presă: vine Loghin şi schimbă toţi directorii de şcoli, îi pune pe toţi politic. Drept dovadă, nu a fost schimbat niciun director de şcoală.

La fel am spus şi altor instituţii subordonate, cum ar fi chiar şi spitalul: nu am treabă cu nimeni, nici măcar cu directorii. Dacă sunt lucrurile rezolvate corect, mergem înainte, dacă nu, bineînţeles că nu mai mergem înainte. Pentru că tot eu decontez problemele, până la urmă. Şi chiar nu îmi doresc acest lucru.

MC: Dar chiar aveţi în fişa postului rezolvarea problemelor din instituţiile subordonate. Când aveţi informaţii, trebuie să faceţi controale şi să luaţi măsuri. Îmi aduc aminte că la ultima noastră întâlnire mi-aţi spus că aţi cerut de la contabilitate situaţia plăţilor făcute după alegeri, până v-aţi luat funcţia în primire.

BL: Cam o lună, cât a durat „transferul”, fostul edil a făcut plăţi de 6,7 milioane de lei. Enorm. Nu a reuşit să finalizeze tot, au rămas o mulţime de plăţi de făcut. Eu am depus jurământul pe 28 octombrie. Pe 17, domul Tatar a şi „copt” un contrăcţel ilegal cu Servicii Comunale, fapt pentru care am făcut şi o sesizare penală. Urmează şi altele, pentru că zilnic găsesc probleme în această direcţie.

Eu ştiam aceste probleme, dar spun ca să înţeleagă rădăuţenii că bugetul de dezvoltare a Rădăuţiului se tot anulează de la an la an, pentru că nu s-au făcut anumite plăţi sau au fost anumite sincope ale fostului primar.

2,5 milioane de lei la ape meteorice avem de plătit. 1,2 milioane, o hotărâre judecătorescă, pentru care nu s-a plătit nimic în ultimul an, către Servicii Comunale. Deşi Servicii Comunale au fost somate de nenumărate ori de către furnizorul de gaz să facă plăţile. Când am venit au, m-a sunat ministrul Economiei şi mi-a spus că suntem aproape să rămânem fără gaz.

Ar mai putea fi încă o hotărâre judecătorească, încă 2,2 milioane de lei, tot cu Servicii Comunale, sperăm să câştigăm, dar trebuie să luăm în calcul şi că putem pierde.

Servicii Comunale nu a anunţat ANRSC, încă din vară, de când nu mai producea curent centrala de cogenerare. Din punctul meu de vedere, s-a provocat un prejudiciu acolo, dar asta organele abilitate vor stabili. Şi această „bombă” a fost pregătită cu două capete: dacă făcea domnul Tatar anunţul la timp (e vorba de Servicii Comunale, dar zic domnul Tatar pentru că el continuă să coordoneze societatea, din „umbră”) această creştere, pentru care am iniţiat eu proiect de hotărâre, se întâmpla până la alegeri. El nu şi-a asumat acest lucru, cum nu şi-a asumat nici alte lucruri, după caracterul lui, în ideea că după alegeri nu mai contează. Şi dacă o fi să câştige Loghin, cum s-a şi întâmplat, îi dăm o „bombă” în braţe de început de mandat. Eu vă spun că exact suma asta pe care trebuia să o suportăm noi prin subvenţie la gigacalorie, de 2,2 milioane de lei, este practic bugetul de dezvoltare a Rădăuţiului pe un an de zile. Rădăuţiul rămâne cam cu 500.000 pentru investiţii. Trebuie să reglăm „funcţionarea” cu „dezvoltarea”, pentru că este groaznic.

Lucrurile sunt un pic mai mult complicate, dar eu cred că împreună cu o echipă sudată care îşi va da seama că am venit aici doar pentru a debloca acest oraş şi pentru a-i aduce dezvoltarea, vom reuşi în final.

MC: Dar, până la urmă, SC Servicii Comunale nu e tot a Rădăuţiului?

BL: Da, este în subordinea Consiliului Local.

Rădăuţenii trăiesc un vis urât de la Revoluţie încoace, cu aceste Servicii Comunale. Partea bună este că eu am avut un vis frumos, cum că în curând se va termina.

MC: Aţi spus că a mai fost un contract care nu e tocami în regulă. Depre ce este vorba?

BL: Păi a fost contractul semnat fără prevedere bugetară, din câte am înţeles, cu depăşirea pragului pentru achiziţii directe. Din ce am mai văzut acum am mai găsit două contracte, dintre care unul practic a fost splitat şi nu prea e în regulă să împarţi contractele pe aceleaşi lucrări.

Şi vor ieşi şi alte lucruri. Am fost informat despre un audit intern care a fost făcut în Primărie. Nu am reuşit să văd foarte multe, dar voi aduce la cunoştinţă ce s-a găsit acolo.

MC: Din câte ştiu, deja putem discuta despre câteva plângeri penale făcute de Primărie.

BL: Da, şi domnul Tatar mai are una, cum are şi domnul Andronachi, pentru modul cum s-a organizat concursul şi a ajuns domnul Andronachi pe post. Pentru că au fost încălcate o grămadă de proceduri. Am găsit în corespondenţă atenţionări ale Prefecturii faţă de aceste proceduri, din păcate tot nu s-au respectat. Mai mult, în ultimul contract de management al domnului Andronachi, nu am găsit ca anexă la contract indicatorii după care trebuie evaluat orice manager.

Am făcut un regulament, îl vom trece prin Consiliul Local, la fel şi indicatorii. Actualul director trebuie să-l băgăm în legalitate. Eu nu sunt instanţă de judecată, dar spuneţi-mi cum se numeşte un director care nu are un contract complet, ceva după care să-l poţi evalua?

Situaţia este destul de gravă. Dacă se întâmplă ceva la spital, Doamne fereşte!, vine lumea şi spune: „Domnule primar, aveţi în subordine un director. Care este treaba?”. Eu ce să spun, că nu are nici măcar un contract de management complet şi valid?

Va trebui să-l băgăm în legalitate şi să îi facem evaluarea. Din păcate, după câte abateri sunt, nu văd un final pozitiv în ceea ce îl priveşte pe actualul director. Dar lucrurile astea se vor tranşa cât de curând, pentru că eu, ca primar, nu mai tolerez derapaje din astea cum are domnul Andronachi, care afectează imaginea instituţiei din care face parte, dar şi imaginea Primăriei.

MC: N-aţi reuşit să purtaţi un dialog cu managerul spitalului, pentru că eu cred că aceasta e calea cea mai scurtă, întotdeauna. Eu am remarcat acest joc de tenis peste fileu, cu declaraţii de ambele părţi.

BL: Eu întreb doar un lucru, şi politic dacă vreţi. Aşa a venit şi domnul Andronachi, dacă staţi şi vă gândiţi… A venit domnul Tatar de la PSD, l-a dat jos pe fostul director, l-a pus cu toate riscurile pe domnul Andronachi, a făcut mişcarea, nu s-a întâmplat nimic, în fine. Deci eu, dacă era să fac politic treaba asta, cum o fac 99,9% din primari, domnul Andronachi era acasă de mult. 

Eu nu am vrut acest lucru şi i-am spus că nu am nicio problemă până în momentul în care văd că se întâmplă anumite lucruri, deci nu mă iau după zvonuri. În momentul în care mie îmi vine să semnez pentru nişte concursuri care erau făcute ilegal, şi eram şi pasibil de abuz în serviciu în această direcţie, bineînţeles că am luat foc…

Bun, zvonuri erau, ştia tot Rădăuţiul că se iau şpăgi de zeci de mii de euro. Până nu am avut dovezi, nu am spus absolut nimic. Dar când am văzut situaţia în care m-am aflat, am recurs la o verificare, pentru că aceste verificări sunt complet normale. Verificare, nu control, şi această verificare intră şi în cadrul evaluării lui, până la urmă. Ori acolo mi-am pus mâinile în cap. În doi ani, 70 de concursuri fără respectarea prevederilor legale. Deci ceva e acolo, deja este o practică din punctul meu de vedere, nu e doar o greşeală pe care am putea s-o facem oricare dintre noi, că suntem oameni.

Am spus de atâtea ori: „Hai să vorbim!”. Vorbeam dimineaţă şi după-masă mă trezeam cu o postare în care făcea praf Primăria că nu face aia şi aia, deşi el cunoştea sistemul, că trebuie trecut prin anumite proceduri ca să vedem exact cum trebuie să facem.

Tot aşa ne grăbea prin presă: „Nu se face demolarea!”. S-a făcut şi demolarea. Umbla cu „fluenţăraşi” de ăştia după el, că a făcut poză cu o oră înainte, că a făcut cu o oră după, să ne facă sesizări penale ş.a.m.d. Părerea mea e că genul acesta de oameni nu are ce căuta într-o echipă cu care tu vrei să construieşti spitale şi să ajungi spital de urgenţă.

Oamenii trebuie să fie în aceeaşi direcţie cu noi, în aceeaşi gândire, să tragem la aceeaşi căruţă. Am mai spus cu „alinierea” şi toată lumea mi-a învârtit-o că-i politic. Nu am nevoie politic să se alinieze nimeni. Încă o dată o spun, mă refer la o aliniere în direcţia corectă şi transparentă a lucrurilor, în direcţia dialogului, a construirii şi dezvoltării.

MC: Am aflat despre demisia domnului Andrusceac. E cumva „în aceeaşi cheie”?

BL: S-a întâmplat în felul următor. Eu am explicat tuturor celor din Primărie: „Hai să vorbim româneşte”. Nu am ajuns ca primar să colaborăm prin note interne şi alte prostii de genul acesta. Am spus de mai multe ori că oricine întocmeşte un document, în afara celor standard, să semneze întocmitorul şi să îşi asume. În momentul în care tu ai 3 mape pe masă, că nu te mai vezi după ele, oameni în audienţă, în permanenţă intră cineva după încă o semnătură, nu mai apuci să citeşti exact ceea ce a scris întocmitorul. Ori acolo s-au mai întâmplat greşeli şi am semnat de vreo două ori fără să fie întocmitorul trecut.

Şi asta a ajuns în secunda doi pe nu ştiu ce canale, să văd că tot ce ajunge la spital, şi asta e altă întrebare pentru director, cum de orice corespondenţă între aceste instituţii ajunge pe Facebook? Păi suntem păcălici? Eu zic că ar trebui să fim cu mintea limpede, altfel îmi pun întrebări dacă se întâmplă aceste lucruri. Ori asta s-a întâmplat a doua sau a treia oară, eu ştiam exact ideea principală care trebuia să ajungă în acea adresă, dar nu am mai citit rând cu rând tot ce era scris acolo.

MC: Era şi o zicală: „semnezi ca primarul”… ca un primar care se bazează pe cel care a făcut respectiva hârtie.

BL: Exact. Ori faptul că a ajuns imediat, pe aceleaşi culoare de terfelire în presă, m-a făcut să aduc reproşuri acelei persoane şi persoana şi-a dat demisia.

MC: Eu aş fi întrebat respectiva persoană dacă nu a făcut intenţionat acest lucru.

BL: Când se întâmplă a treia oară nu mai întrebi, credeţi-mă. Ca primar, ai şi ceva mai important de făcut decât de a discuta aceste lucruri. Nu pot să spun mai mult, dar şi contextul în care „exorcizarea” era în toi, toată lumea era „în gardă”, nu era nimeni alături de mine. Lumea trebuie să înţeleagă că trebuie să îşi facă treaba cum trebuie.

MC: Tot în acest context, aţi mers „să luaţi lumină” de la Oradea.

BL: Am mers şi din prietenie, invitaţia a venit şi din partea lor. Nu am fost primii, acolo au fost cel puţin 20 de administraţii locale care au vrut să ia, într-un fel sau în altul, modelul de acolo şi să îl adapteze pe plan local.

MC: La o primă vedere, care sunt principalele diferenţe pe care le-aţi sesizat?

BL: Ca şi principiu, din discuţiile avute cu domnul primar şi cu doamna viceprimar, noi suntem undeva prin anul 2008, când la Oradea era primar domnul Bolojan. Dar problemele trebuie tranşate direct, intrat direct în problemă şi rezolvată ca atare. Nu e vorba că îţi e milă de unul sau de altul, că trebuie sau nu să rămână pe post. Prin reconversie profesională, până la urmă, trebuie să ajungă fiecare pe locul care aduce plus-valoare maximă. Trebuie să degrevăm anumiţi şefi de servicii de la noi pentru că au prea multe pe cap şi chiar nu au cum să rezolve fizic acele probleme. În final, deşi acum pare un nor foarte negru, că vine primarul şi ne dă pe toţi afară, în final vom găsi împreună soluţia cea mai bună.

Am văzut cum arată acolo ghişeul unic, era o clădire aproape toată pentru acest ghişeu. Am rămas impresionat. Nici la ei nu se lucrează la maxim cât s-ar putea, dar primesc tot timpul note informative şi updatează sistemul regulat.

Am văzut structurile pe servicii, am văzut foarte multe rezolvări la probleme care ar fi trenat prin Rădăuţi, ne-am luat notiţe, au fost foarte multe lucruri noi pe care vrem să le aplicăm şi la noi în Primărie.

MC: Care credeţi că sunt principalele lucruri care ar putea fi aplicate în Rădăuţi?

BL: La noi o foarte mare problemă a fost urbanismul, când am spus că vreau să îl reformez, toată lumea râdea şi pleca, pentru că nu credea că se poate întâmpla aşa ceva. Ori acum avem ghişeul pe care l-am înfiinţat în holul Urbanismului, de unde se eliberează documentele. O angajată sună pe toată lumea, invită pentru ridicarea documentelor şi cred că s-au mai rezolvat din probleme. La fel, la acel ghişeu, voi da dispoziţie ca, două zile pe săptămână, prin rotaţie, tot acolo să se primească documentele. Vom pune şi o cameră de luat vederi, pentru ca totul să se întâmple rapid, transparent şi corect.

Când vom reuşi să împlemetăm şi proiectul cu digitalizarea, lucrurile vor fi mult mai simple şi mai bune. Dar am promis că nu voi sta cu mâinile în sân până atunci şi chiar încep lucrurile să meargă în acea direcţie.

În altă ordine de idei, trebuie să fim foarte atenţi la achiziţii, de exemplu. Acolo există un compartiment separat, când intră pe fluxul achiziţiilor nu mai au şi alte probleme de rezolvat.

La fonduri europene, trebuie compartiment separat.

Dar cu mai multe detalii voi veni când voi avea schiţa de organigramă şi vom dezbate atunci.

MC: Să ne întoarcem puţin la activitatea SC Servicii Comunale. Spuneaţi că, la 10 grade, sărăriţa îşi făcea treaba în Rădăuţi, iar când a dat zăpada, cei de la Servicii Comunale nu mai erau de găsit. Vă menţineţi afirmaţia?

BL: Da, este aceeaşi problemă ca la spital – sabotajul. Să nu se întâmple lucrurile bine, lumea să fie nemulţumită şi să deconteze primăria. Zilele trecute, mergea plugul ridicat, fără să împrăştie antiderapant pe drumurile principale, oamenii au semnalat acest lucru.

În zona Tolocii nici măcar nu au trecut cu plugul ca să dea zăpada. Bun, nici n-au fost zăpezi mari, dar trebuia să treacă, noi plătim salubritatea.

Chestii de genul acesta, să fie lumea nemulţumită, să se vadă că primarul nu-şi face treaba. Am început să lucrez la nişte proceduri, s-au tăiat din situaţiile de lucrări, s-a notat în registrul de intrare la Servicii Comunale, dar asta nu e o soluţie. Soluţia va fi când se va împlini visul meu, despre care v-am spus şi se va împlini destul de repede. Şi nu este doar visul meu, este al rădăuţenilor în primul rând.

MC: Ştiu că multe vorbe vi s-au pus în gură şi despre echipa de fotbal…

BL: Da, era desfiinţată şi eu am plătit până la ultimul ban, cum nu a făcut Nistor Tatar anul trecut. Dar cum am spus: ei trebuie să se înveţe cu modul meu de lucru, pentru că eu nu pot să povestesc şi apoi să nu mă ţin de cuvânt. Întâi văd exact ce probleme sunt, ce se întâmplă cu banii, după care rezolv, fără să povestesc prea multe, pentru că, până la urmă, asta e treaba noastră.

Referitor la spital multă lume, mulţi consilieri locali îmi spun ”domnule, dar cu omul acesta nu se mai poate lucra”. Aduce deservicii de imagine şi spitalului şi primăriei…

MC: Cum ar trebui să vedem acea amendă primită de doctorul Manta de la spital?

BL: Este un alt punct pentru care m-au sesizat colegii, Consiliul de Administraţie a spitalului. Iar ieşim pe televiziunile mari cu astfel de lucruri şi asta nu se poate. Eu înţeleg că recuperezi acel ser, pentru că e normal, dar procedura pentru cei care pot să se vaccineze trebuie să fie standard. Vom vedea exact, vom lua şi raportul de la DSP când va fi făcută evaluarea. Nu e în regulă. Eu ştiu mai multe lucruri care s-au întâmplat acolo, dar din păcate sunt oameni care nu vor să spună. Au fost şi din alte localităţi şi mai multe nereguli, dar lucrurile astea se vor îndrepta.

Este nedrept să deconteze nişte oameni care chiar muncesc cu adevărat. Ar fi trebuit să se implice managerul în această procedură, pentru a degreva puţin aceşti oameni, care ei sunt eroii.

Aş vrea să închei spunând că am o mare bucurie pentru că văd că lucrurile se îndreaptă în direcţia cea bună, deşi munca este infernală. Îi asigur pe rădăuţeni că, împreună cu ajutorul lui Dumnezeu, voi trece peste toate cu echipa mea pentru a duce la bun sfârşit ceea ce am promis în campanie. Sunt foarte puternic şi voi face în continuare ceea ce trebuie!

Unknown

Despre autor