Ziua de 25 ianuarie a fost una de coșmar pentru personalul CFR și pentru călătorii de pe ruta Suceava-Putna. Problemele au început dis-de-dimineață, când locomotiva a înghețat la propriu la Putna, la -20 de grade. Au urmat și alte defecțiuni la locomotive și întârzieri mari, care s-au suprapus unele peste altele.
Asta în condițiile în care în mod normal cele trei curse pe zi, tur-retur, se succed una după alta, cu aceeași garnitură. Deci, o întârziere o dată produsă afectează și celelalte trasee.
Capacul a fost pus de accidentul petrecut în jurul orei 15.30, când locomotiva LDH a trenului Suceava-Putna a acroșat o autoutilitară.
În concluzie, este trist că pentru această rută pe care cererea din partea călătorilor este mare, CFR Călători nu reușește să găsească material rulant mai potrivit, care să atragă și mai mulți oameni la tren.
Pagina de Facebook ”Calea Ferată Dornești-Putna” a prezentat pe ore și trenuri ziua de coșmar:
”Ziua a debutat cu stângul de la prima oră când locomotiva H270 a trenului R5622 s-a încăpățânat să mai pornească la cele – 20°C de la Putna. Până la urmă personalul a reușit să o pună în funcțiune plecând cu o întârziere de 46 minute.
Între timp la Suceava se forma alta compunere cu H475 + 1 vagon la R5623 pentru a nu da peste cap tot programul, însă după stația Milișăuți au început problemele pentru ca la Dornești locomotiva să cedeze complet.
După ce R5622 a ajuns la Suceava cu 57 minute întârziere, locomotiva H270 s-a întors imediat izolată la Dornești pentru a prelua R5623 cu H475 rămas defect. Acesta a cuplat vagoanele și a plecat cu 109 minute întârziere spre Putna unde a ajuns cu 111 minute întârziere. A format R5624 și s-a întors la Suceava cu aceeași întârziere, de 111 minute.
Din lipsă de material rulant, R5625 Suceava-Putna a fost format cu o întârziere de 40 minute așteptând locomotiva H270 de la R5624 să ajungă de la Putna, ca imediat să plece din nou pe același traseu.
În Rădăuți însă din nou ghinion, locomotiva H270 a trenului R5625 surprinde la o trecere la nivel în zona fostei fabrici “Saber” o utilitară pe care o acroșează provocând rănirea unui ocupant al autovehiculului, avarii minore la locomotivă (scară ruptă, balustradă îndoită etc.) și va staționa 45 minute pentru cercetări. Ajunge cu 85 minute întârziere în gară la Rădăuți și mai apoi la Putna, unde formează R5628 care ajunge la Suceava cu 102 minute întârziere.
Între timp R5627 Suceava-Putna este pregătit din altă garnitură constând în H615 + 1 vagon pentru a pleca regulat fără așteptarea lui 5628 de la Putna cu care se va întâlni ulterior pe traseu, în stația Dornești. Ajunge la destinație cu 20 minute întârziere după o zi dificilă pe linia Dorneşti-Putna.”