14/05/2021

Orașul Rădăuți ’’Un pic mai dulce’’! Îndrăgitul interpret de muzică populară Ion Paladi și ’’Dulcinella’’ vine în orașul tău pentru ați face ’’Ziua ta un pic mai dulce’’ prin deschiderea cofetăriei ’’Dulcinella’’!

Scris de Unknown


Dulcinella cea mai mare rețea de ateliere de cofetărie artizanală din R. Moldova, în 2019 trece Prutul și deschide primele 5 magazine la Bacău, Piatra Neamț și Târgu Neamț.

În decembrie 2020, alături de cunoscutul interpret din Basarabia, Ion Paladi, Dulcinella bucură comunitatea din România cu încă 5 magazine noi. La Iași, Pașcani, Botoșani și Suceava.

Pe 11 martie 2021, Dulcinella a inaugurat un nou magazin în orașul Bârlad, iar pe 18 martie la Huși și 31 martie Fălticeni, pe 8 aprilie cel de al treilea magazin în orașul Iași iar pe 15 aprilie și 22 aprilie două cofetării în Vaslui, iar pe 28 aprilie la Moinești.

Vă anunțăm cu entuziasm că pe 20 mai 2021, ora 12.00 deschidem atelierul de cofetărie artizanală ’’ Dulcinella’’  în orașul Rădăuți, cu o abordare și o experiență mai bună, care o căpătăm la fiecare deschidere –  mai modern cu o gamă mai largă de produse marca ’’Dulcinella’’ atât clasice cât și rețete de autor dar și produse vegane.

În ’’Dulcinella’’ veți găsi și o vinotecă bogată și o diversitate de miere de albină – toate aduse din Republica Moldova!

     Vă așteptăm la deschiderea magazinului din ’’Rădăuți’’, unde veți beneficia de reduceri de 30% la toată gama de produse ’’Dulcinella ’’ în ziua deschiderii și a doua zi.

UNDE ȘI CÂND VA AVEA LOC DESCHIDEREA ATELIERULUI DE COFETĂRIE ARTIZANALĂ  ”DULCINELLA”

  • Rădăuți  20.05.2021, ORA 12:00  Strada Piața Unirii 5.
  • Oferta de -30% este valabilă în ziua deschiderii și în următoarea zi.
  • Oferta de -30% este valabilă în limita stocului disponibil numai pentru magazinele noi.

Mesajul de comunicare pentru deschiderea magazinelor este
Orașul tău, un pic mai dulce!

Următoarele magazine vor  fi deschise la

    Dorohoi pe 28 mai, iar în lunile august, septembrie vor urma alte cinci deschideri de cofetării la București.

GUST ȘI OSPITALITATE DIN BASARABIA – DULCINELLA

Atunci când faci o alegere este important să fii atent la respirația sufletului, pentru ca mai târziu să poți face lucrurile din suflet. Ce înseamnă pentru mine Dulcinella? Plăcere, gust, armonie, ospitalitate și totuși, mai întâi de toate, UNITATE. Am vorbit de mai multe ori despre cât de important este pentru mine acest proiect, iar implicarea mea în calitate de ambasador ține și de dorința de a fi cât mai aproape de oamenii de pe ambele maluri ale Prutului și de a-i motiva la cunoaștere reciprocă. “Podul de Dulciuri” semnifică în primul rând un NOU ÎNCEPUT, într-o lume în care gusturile și aromele sunt cele care ne fac să ne simțim mai aproape.
Vorbeam mai sus despre “respirația sufletului”. E acel moment în care simți că e mai important să dai decât sa iei, când recunoști că se întâmplă ceva mistic și totodată istoric pentru propria ta viață. Da, asta am simțit atunci când am făcut cunoștință cu minunatul public din România. De atunci, întâlnirile cu publicul au devenit speciale. Și pentru că port cu mândrie numele de “Cetățean de onoare” al comunelor George Enescu, Corlăteni și Vorona din România, mă simt și mândru și onorat. Dorința mea este una, cea ca oricine își va dori să simtă mirosul “Dulcinella” să poată spune — mă simt ca acasă”, așa cum mă simt și eu fie la Chișinău, fie la Iași sau la București — spune Ion Paladi, ambasadorul brandului Dulcinella.

DESPRE DULCINELLA

Sloganul Dulcinella — Ziua ta un pic mai dulce,  cuprinde în sine esența brandului.

DULCINELLA a creat  în cei peste 15 ani de activitate o gamă largă de produse de cofetărie, patiserie și plăcintărie tradiționale moldovenești și inovatoare, în mare majoritate rețete proprii, gândite și fabricate 100% artizanal.

Brandul Dulcinella a fost înființat în anul 2005, în municipiul Chișinău, Republica Moldova. Acesta are ca domeniu principal de activitate fabricarea produselor de cofetărie, ciocolaterie și patiserie, precum și comercializarea acestora prin intermediul propriei rețele de magazine specializate, în număr de 30.

În anul 2019, a fost stabilit motto-ul pentru strategia de dezvoltare a produsului – Dulcinella rEvoluționează. Acest motto sugerează ambiția noastră de a diferenția produsele, și anume torturile, de tot ce poate fi găsit pe piață la etapa actuală, precum și promovarea unor gusturi noi, specifice brandului Dulcinella.

Astfel, produsele marca Dulcinella au fost clasificate în următoarele serii:

  • Seria Autor
  • Seria Fusion
  • Seria Raw&Veg
  • Seria Tradiționale
  • Seria Clasice

La baza seriilor stau următoarele elemente comune: dorința de a fi într-un continuu proces de inovare și redescoperire a produselor noastre. Respectiv, crearea unor gusturi excepționale, pe care familia Dulcinella le poate aduce mai aproape de oamenii din România și Republica Moldova.

Unknown