Ministrul transporturilor, Sorin Grindeanu, a anunțat că ministerul a avizat joi, 22 februarie, Studiul de Fezabilitate al porțiunii de autostradă Pașcani – Suceava, Parte a A7 (Autostrada Moldovei), sectorul Pașcani- Suceava va avea o lungime de 62 de km și are o valoare estimată de 7,79 miliarde de lei (fără TVA), sumă asigurată prin Programul Transport.
Așa cum se întâmplă, momentul a fost deja puternic exploatat politic atât de PNL, cât și de PSD.
Autostrada va fi împărțită în două loturi, care vor fi licitate independent:
-Lotul 1 (33 km): Nodul rutier Roșcani cu descărcare în DJ 208C;
-Lotul 2 (28, 97 km): Nodul Rutier care va asigura conexiunea cu Aeroportul Suceava și accesul în DN29 Suceava-Botoșani.
Trei județe vor fi tranzitate de această nouă autostradă:
– Iași (12,3 km),
– Botoșani (6,5 km),
– Suceava (43,17 km).
Așadar, cea mai mare parte a autostrăzii va fi pe raza județului Suceava.
În județul Suceava drumul intră pe la Dolhasca, continuă pe la Liteni, Udești, Fântânele, Verești, Dumbrăveni, ajungând la nodul rutier din apropierea aeroportului Suceava. Proiectul presupune continuarea până la Siret, urmând ca porțiunea de la Suceava până la nodul rutier de la Grănicești să fie la profil de autostradă, iar cea de la Grănicești la Siret să fie drum expres.